follow me on Twitter

    Wednesday, April 4, 2007

    Konsert Pengampunan......Dafi....It's Time....

    Melihat kepada diari AF semalam,semua pelajar nampaknya bakal mengalas tugas penting pada minggu ini.Persembahan yang betul-betul mengecewakan semua peminat-peminat AF.Bukan sahaja mengecewakan,kebanyakan blogger mengambil peluang ini untuk menghentam AF!!!!!.Nampaknya pada musim ini sememangnya belum ada aura menunjukkan seseorang pelajar itu bakal menjadi juara.Compare to last seasons,aura Vince dan Mawi memang sudah dapat dirasakan pada awal kemunculan mereka.Pelajar-pelajar semalam sememangnya membuat perjanjian dengan penonton di luar bahawa mereka akan buat sehabis baik pada konsert ke-4 ini.Rata-rata mereka mengatakan mereka akan "GALI" semua maksud tersurat dan tersirat lagu tidak kira dari segi persembahan pentas mahupun vokal.Kecuali seorang pelajar, DAFI.
     
    Dafi amat berani mengatakan bahawa ada berberapa kenyataan OGY tidak benar...Hello...???...Dah berapa lame menyanyi dikk???...Adakah dengan pengalaman 3 minggu di AF itu menjadi satu passport untuk membantah kritikan golongan profesional yang berpengalaman???...Leo masih ingat kenyataan DAFi "Ada benda yang dia cakap itu tidak betul...Dia tidak boleh expect more sebab kita masih pelajar".Sebelum Ogy jawab,LeoFantasia jawab.Lagi-lagi alasan pelajar dijadikan sebab.Bagi pendapat Leo, pelajar-pelajar AF sama tarafnya pada individu-individu di luar sana yang juag mengikuti pertandingan nyanyian.Apa bezanya??..cuma pelajar AF ini dididik oleh tenaga pengajar yang profesional dan sepatutnya lebih bagus mutu persembahannya.Dafi harus ingat,ini adalah pertandingan nyanyian dan mereka telah diberikan masa seminggu untuk membuat persiapan berbanding mereka di luar sana yang tidak mendapat didikan tenaga profesional.Bagi Leo apa yang OGY katakan memang benar keseluruhannya.Dafi,apa bakat yang kau ada???....Sememangnya kenyataan yang dibuat adalah oleh Dafi kenyataan cari mati!!!!!!...Merujuk kepada @15..Nampaknya kebanyakan pengundi sudah beralih arah.Kebanyakkna penyokong Dafi suda beralih arah..Dafi..It's time for you to get FIRED!!!!!!!!......
     

    1 Comments:

    Blogger markiekadus said...

    Leo, i do agree with you berkenaan dengan dafi. Almost all student yang sia nampak and dengar cakap derang AKAN CUBA untuk buat yang terbaik but berbeza dengan dafi. Dia macam nda buli terima pula apa yang kana komen. Sia masi lagi rasa yang, bagus lai kana komen,kritik di dalam akademi daripada kana gossip pedas di luar. Sebab gosip di luar, akan jadi lebih teruk dan well, sindri mo tau lah. Contoh paling utama, Mawi. kalau dia nda buli terima kritik di dalam, macam mana dia mo jalani hidup sebagai artis di luar???

    April 5, 2007 at 12:53 PM  

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google