follow me on Twitter

    Thursday, April 12, 2007

    Jalan macam Itik....

    Melihat kepada Diari semalam, memang seronok melihat pelajar berlatih lakonan mereka dalam kelas cikgu Fatimah.klaassss....Mila memang tidak boleh menumpukan perhatian pada mula.Asyik nak ketawa sahaja.Leo tertarik dengan Aksi Dekna semasa lakonan semalam.Pandai berlakon rupanya budak ini.Lakonan Dekna dengan Rizal lebih nampak real berbanding Mila.Rizal memang power la...Biasa lah,Lelaki....
     
    Segmen paling hamphes pada minggu ini adalah seisi bermain bersama tin Power Root.Entah aper2 game nie..Kena ambik tin dan terus jalan macam itik..Siap kena cakap Motto Penaja lagi...Hmmm...mungkin takut takder penaja untuk musim depan kot....lagipun game ini macam untuk budak Tadika....
     
    Masuk pula segmen berbedak bersama pelajar lelaki.Memang kelam kabut diaorang nie...
     
    Melihat kepada tabiat Aizat, sememangnya penonton di luar sana pun kadang-kadang kurang berpuas hati dengan cara "Malaysian Nacho" ini.Memang kerek budak nie....Diari semalam juga melihat kepada Candy berduet bersama Dafi Duck.Yaikssss....!!!!!!
     
    Leo tidak mahu member sebarang komen terhadap apa yang dibincangkan oleh Rizal dan Dafi bersama Sherry (RA)..Sepatutnya astro tidak menayangkan segmen tersebut...Apa yang pasti,ini adalah satu "point" untuk blogger memanaskan lagi penulisan mereka...Perlukah mereka tayangkan segmen tersebut???...Bukankah itu sesuatu yang sangat peribadi????..Anda ada komen???

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google