follow me on Twitter

    Thursday, May 17, 2007

    North & South Pole.......

    Sebenarnya tidak ada yang begitu menarik dalam Diari malam semalam.Saya sendiri begitu hairan.Dah nak masuk hari terakhir pun masih kurengsssss.....Apa-apapun untuk peminat-peminat ulasan saya, saya akan teruskan juga.
     
    Apabila Datin Paduka Sharifah Mazlinda masuk ke dalam Akademi Fantasia, saya sendiri memang berbesar hati.Kalau boleh saya sendiri mahu berjumpa dengan beliau.Sememangnya kedatangan beliau pada kali ini memang memberikan impak besar kepada semangat pelajar-pelajar AF5.Saya amat tertarik berkenaan kenyataan beliau "Maruah terletak di muka".Ini membuatkan saya berfikir sejenak.Sememangnya benar dari segi fizikal.Kejayaan beliau menjejaki North dan South Pole memang menjadi kebangaan anak melayu tempatan.Kalau saya diberikan peluang, saya ingin menjadi lelaki pertama berenang dari Semenanjung malaysia ke Borneo.Hahahah!!!!
     
    Saya teringat pada Mawi satu ketika dulu ketika AF membuat transformasi terhadap imej dan penampilan pelajar-pelajar finalis.Semua pelajar berpeluang mendapat rekaan rambut yang baru tetapi tidak pada beliau.Pada kali ini Heliza pula.Oleh kerana bertudung, tiada sebarang rekaan dapat dibentuk.No offense here...Cuma satu ulasan.Kelas vokal pula melihat kepada penumpuan 300% oleh Cikgu Syafi kepada pelajar-pelajar finalis.Macam inilah yang kita mahukan.Takder la rugi kita bayar Yuran Pengajian pelajar-pelajar ini.Cikgu Adnan juga menjalankan tugas yang sama.memandangkan ada 3 hari lagi menjelang konsert Akhir.
    Dr. Fazley pula datang untuk melatih pelajr-pelajar berkenaan ilmu untuk berhadapan dengan wartawan setelah keluar akademi nanti.Ini memang penting.tahu-tahu lah wartawan zaman sekarang....Lain yang kita cakap,lain yang dia tulis....No offense yer....
     
    Sebenarnya saya tertanya-tanya siapakah yang bertanggungjawab menjaga semua posting "EKSPRESI" di dalam laman web rasmi akademi fantasia.Ini adalah antara mesej EKSPRESI yang sempat saya baca seawal jam 7 pagi.
    (17-Mei-2007) AngelWings: MR. CAM SUKA BETUL INTAI PELAJAR PEREMPUAN DALAM AKADEMI. GATAL BETUL!!  
    (17-Mei-2007) AngelWings: >>> EBI KORNELIS TAK PAYAH POYO DAN GEDIK DEPAN MR CAM UNTUK RAIH UNDI SIMPATI. DIA BUKAN CARI PUBLISITI MURAHAN. 
     
    Sekarang baru saya sendiri tahu apa kegunaan ruangan tersebut dalam laman Web Rasmi AF5.Hahahahahahaha...!!!!!! Anak sapa la nie...... 

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google