follow me on Twitter

    Friday, May 11, 2007

    Soalan Bangang Debat.......

    Saya tidak mahu mengulas dengan lebih lanjut berkenaan dengan tajuk utama Debat AF semalam.Ini kerana topik Debat semalam adalah sangat menarik dan sangat subjektif.Saya melihat kesan positif dan kesan negatif adalah seimbang antara satu sama lain.Walaupun mendapat tentangan hebat daripada 2 orang wartawan, saya melihat kebanyakkan pemanggil dari luar rata-rata menyokong langkah pihak Astro melakukkan gimik di setiap persembahan mereka.Mungkin ada yang suka dan ada yang tidak.Kehadiran gimik sebenarnya memberikan keseronokan menonton AF...Kadang kala, kehadiran artis,kanak-kanak dan ibu bapa memang sesuatu yang positif sebenarnya.Jika ada di luar sana yang ingin membantah...Adakah Gimik Itu Satu Dosa Besar?????
    Mengapa saya memilih tajuk di atas...Soalan sms semalam adalah soalan yang paling bangang yang pernah saya dengar.Semua orang tahu bahawa keuntungan sms AF dikaut sepenuhnya oleh Astro.Mengapa soalan seperti ini diketengahkan.

    Jualan Tiket AF harus disalurkan ke mana??? A. Kebajikan B. Biasiswa Astro.....
    Jika difikirkan kembali, mengapa option B itu diwujudkan...Biasiswa Astro????...aliran duit di dalam Astro adalah sama tidak kira ada keluar ataupun masuk.Samada disalurkan ke dalam Biasiswa Astro atau tidak, saya fikir sama sahaja kerana duit itu masuk ke tangan orang yang sama iaitu astro.Contoh lah saya ada sebuah akaun bank....Duit di dalam bank ada RM15,000....Dan saya sendiri ada bajet bulanan seperti Biasiswa dan Makan....Keluar masuk duit adalah melalui akaun yang sama...Jika saya menerima wang melalui sms, saya tetap akan mengunakan wang di dalam akaun yang sama!!!......maksudnya duit yang sama kerana itu sudah menhadi rutin akaun saya...Anda faham bukan...
    Option kedua itu memang bangang....Saya fikirkan Astro harus memikirkan soalan tinjauan yang lebih rasional di Rancangan Debat AF minggu depan...Tapi...betul ker duit tu akan masuk ke Tabung Kebajikan....Siapa tahu kan....Only God Knows....

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google