follow me on Twitter

    Tuesday, May 15, 2007

    Ulasan Diari....

    Setelah melayari kebanyakan blog di malaysia.Rata-rata mahu mempromosikan Mila sebagai Juara baru AF5.Ini termasuk saya sendiri.Sya juga amat tertarik pada perwatakan pelajar ini.Ini adalah jenis-jenis perangai yang saya sendiri suka.SM sendiri menyatakan bahawa beliau menyokong Mila.

    Diari semalam melihat kepada perubahan drastik perangai pelajar di akademi.Si Heliza sudah mula menunjukkan perangai sebenar beliau.Minggu terakhir di akademi harus dipergunakan sebaiknya.member kita yang kejang otot macam biasalah, asyik nak sakit sahaja.Lepas habis AF nie konfom masuk hospital terus.


    Candy nampak begitu tertekan memandangkan sakit tekak beliau belum sembuh sepenuhnya.Seperti yang saya katakan sebelumnya, tiada alasan dalam satu pertandingan.Saya bukannya tidak menyokong Candy tetapi alasan sakit tekak itu satu alasan yang biasa.Walaupun sakit tekak, Candy masih mampu menari.Tak macam member kita tu...dah la dapat layanan VIP...Tak payah plak nak menari masa lagu Let's Dance 2gether dan Menuju Puncak..Sekali masa lagu joget, menari bagai nak rak...Apa hal lu brader...????...Anak Emas Astro ker aper...Masuk Hospital la....tak payah menari la....lepas nie jadi macam Mawi la.... 

    Saya masih ternanti-nanti lagu ciptaan baru yang bakal diberikan kepada pelajar.No more from Ajai.Saya sendiri dah bosan mendengar komposisi lagu beliau.Mungkin kali ini lebih baik kalau semua lagu berentak pop.Memandangkan rata-rata pelajar mempunyai kekuatan menyanyikan lagu pop.

    Saya sangat tertarik pada satu komen blog di
    Noumad.blogspot.com.What a nice thought!!!! This is what i want...Bloggers should dig out all of those hidden agenda by astro.Kelmarin baru sahaja saya menempah tiket ke Konsert Akhir AF5.Disebabkan kesibukan yang memanjang bulan ini,saya hanya dapat tempat duduk di Upper Tier.Ini mungkin bakal menjejaskan ulasan saya kerana jarak pandangan saya pasti tergugat.Andai sesiapa di luar sana yang murah hati memberikan saya satu tiket untuk duduk di Arena, you don't know how much i appreciate it...

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google