follow me on Twitter

    Sunday, April 22, 2007

    Ulasan Konsert 6 AF5.....

    Setiap kali konsert mingguan berlangsung,pasti ada kelainan yang diberikan.Pada kali ini style koboi.Nasib baik tak ada kuda dibawa masuk.Kalu tidak.Pasti huru hara pentas MPPJ.Memasukkan elemen kanak-kanak dalam Konsert AF pada kali ini memang seronok dan nampak sekali impaknya.Kita lihat sahaja kejayaan program Macam-macam Aznil.Memang kelakar sewaktu Aizat Junior masuk.Hahahahaha...Mengayakan trademark setiap pelajar adalah satu idea yang baik.Antara kelainan lain adalah peerwujudan butang biru dan merah dan juga penyampai amanat daripada artis-artis senior.
    Daripada pandangan Leo, ini adalah ranking yang dapat Leo berikan berdasarkan kepada persembahan para pelajar.Leo tidak ingin mengulas panjang lebar dan berharap dengan ranking ini,pembaca dapat membuat penilaian sendiri....

    Aizat (Perpisahan) 9.5/10

    Candy (Gadis & Bunga) 9/10
    Mila (Drama) 9/10


    Shawal (Peronda Jaket Biru) 8/10

    Aswad ( Yang sedang-sedang saja) 7/10
    Ebi (Jujur) 7/10

    Heliza (Nafas Cinta) 5/10



    Dafi Duck (Kujua Mencintaimu) 4/10


    Rizal (That Thing You Do) 3/10


    Secara keseluruhan, Leo membuat kesimpulan bahawa ini adalah konsert yang terbaik sekali pada musim ini.Malah lebih baik daripada konsert kedua lagi.Rata-rata pelajar menunjukkan peningkatan yang ketara kecuali Heliza dan Rizal.Seperti post Leo yang lepas,vokal heliza memang serupa Siti Nurhaliza.
    Leo ada terbaca satu komen blog yang mengatakan begini,
    "Apakah musim ini juga menjanjikan satu lagi kejutan ? Perbincangan masih lagi berlanjutan sama ada untuk meneruskan atau memikirkan kaedah lain. Tengah pening kepala !"
    Leo sendiri kurang memahami apakah tujuan sebenar penulis blog tersebut menulis sebegini rupa.Beliau merupakan salah seorang Krew Produksi AF.Adakah ada penyingkiran yang dirancang ??? Ataupun beliau sengaja menulis sedemikian agar lebih ramai peminat AF terus setia dengan AF.Beliau adalah otai semua Entertainment Bloggers di malaysia.Kita gali di sultanmuzaffar.blogspot.com.......

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google