follow me on Twitter

    Tuesday, March 25, 2008

    Tiada Kompromi!!!!

    Sumber Gambar:Laman Web AF Astro

    Tiada kompromi..that's what Ramli Ms said last nite...No need to explain what's the meaning of it..Diari semalam menyaksikan pelajar-pelajar di akademi mendapat kawan baru.Ini lagi term yang tak habis-habis dipertontonkan dalam AF..kalau bukan binatang peliharaan, mesti Kamera..Jika saya diberi peluang,cuba kita masukkan 2 orang kanak-kanak dalam AF sebagai penyeri akademi..Lelaki dan perempuan..Pasti ada kelainan yang akan timbul.. Badi cuci pinggan!!! Kalau di musim-musim yang lepas "Tangga" menjadi badi,kali ini pinggan pula..Ini hanyalah satu permainan...Benda-benda seperti ini membuatkan kita tertanya-tanya samada benar atau tidak badi tersebut..Lufya!! Bermulalah alkisah "kenen-kenen" di dalam AF..Dalam surat wasit Yana semalam menceritakan betapa selesanya beliau dalam AF bersama Riz..Wakakaka...Inilah lawak paling bodoh dalam AF...Mengikut sumber-sumber yang dipercayai, alkisah "kenen-kenen" memang sengaja dirancang dalam akademi.Menurut Informer saya, sesetengah adengan tersebut memang dilakonkan bagi menguatkan lagi seri AF..Sapa yang suruh lakon??? tak payah tanya...

    Saya memang tertarik kepada perangai Stacy..hahaha..memang natural..Menurut berberapa sumber, Tabiat Stacy memang begitu..
    Nakal..Fun..Big..Happening!!!..You keep it that attitude girl..!!..We enjoy it..!!

    Tumpuan saya pada konsert minggu ini menuju ke arah Saida dan Lufya..bukan kerana persembahan vokal mereka(tak bagus mana pon)..
    tetapi kepada bentuk persembahan pentas yang bakal dipersembahkan...Saida yang memang low-profile dalam akademi diberikanlagu yang memang very opposite dengan perangai beliau..Beliau yangbiasanya pendiam dan tak banyak cakap mendapat lagu yangmemerlukan attitude yang "Happening"...Lufya pula dapat lagu dangdut..lelaki mana yang tolak bangkai beb!!!! Dangdut tuuuuu!!!

    Saya menjangkakan persembahan yang mantap daripada Nadia dan Stacy minggu ini...Tidak sabar2 melihat kelainan yang bakal dibawa oleh mereka berdua..Lagu Umbrella...What you got for us Nadia???

    Ika : Malu Tapi Mahu - Dina Malaysian Idol
    Lufya : Cintaku 100% - Mas Idayu
    Nadia : Umbrella - Rihanna
    Rina : Ku Seru - Misha Omar
    Saida : Doktor Cinta - Dewi Dewi
    Stacy : Rela - Tila

    Alif : Angan Dan Sedar - Mawi
    Faisal : Ranggi Metropolis - Awie
    Naim : Aspalela - Saiful Apek
    Nubhan : Tak Bisa Memilihmu - Sixth Sense
    Riz : Separuh Masa - DeLima
    Stanly : Sudah Tu Sudah - Imran Ajmain
    Toi : Sang Pencinta - M.Nasir

    p/s Entah apa benda yang ditelan budak Lufya tu...ubat batuk??...2 kali dalam diari saya nampak...

    0 Comments:

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google