follow me on Twitter

    Thursday, March 20, 2008

    Mampukah AC Mizal????

    "Saya Budak Baru Belajar...Kalau Salah Tolong Tunjukkan"....Saya berharap pernyataan ini tidak keluar daripada mulut AC Mizal pada minggu ini.Bagi saya sendiri, saya berasa tidak sabar lagi untuk melihat kelainan yang akan dibawakan oleh AC Mizal...Bro!!!! Please bring some MAGIC this week!!!...

    Jika dilihat daripada prestasi AC sebelum ini, beliau memang cemerlang dalam setiap rancangan yang dihoskannya.Akan tetapi masalahnya, belum pernah saya melihat AC mengendalikan program sebesar ini.Ini pasti dijadikan alasan oleh peminat-peminat AC di luar sana jika AC tidak dapat memberikan yang terbaik pada konsert pertama nanti.


    Saya tertanya-tanya...

    1. Adakah AC mizal mampu menangis di atas pentas seperti mana yang dilakukan oleh Aznil ???

    2. Sejauh manakah AC mampu megendalikan pentas AF jika berlaku perkara di luar dugaan?? (eg. Aidil AF3 pengsan)

    3. Adakah AC akan mengunakan pendekatan "Lelaki Lembut" sepertimana yang dilakukan oleh Aznil sebelum ini???

    Kita buat pertaruhan di sini....Kalau AC berani mengungkapkan trademark beliau "AC di mana??? AC Di sini!!!"....Saya belanja pembaca blog saya makan!!!!...Ada berani???? Put your name in ur my comment....

    3 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    Malangnya last sekali saya minat dengan AF adalah AF3. AF4 was truly disappointing (Faizal AF totally upstaged by Faizal OIAM), and I only watched a little bit of AF5 final - I am sorry I have to say this, but that was a terrible waste of time - how low standards have fallen - Mila was all over the place and still won???? My prediction is AF7 will be the absolute last -there will be no AF8.

    March 19, 2008 at 11:39 PM  
    Blogger Unknown said...

    Pada aku pulak, AC tak perlu jadi seperti Aznil. Aku pun dah naik menyanpah tengok babak menangis atas pentas tu. Yang terkeluar tu, mestila yang tak best. Buat apa la nak ditangisi. Aku lebih suka kalau AC bawa satu cara baru. Satu dunia baru AF. Barula AF dapat diteruskan untuk 5 tahun lagi. Bukan la sampai AF7 seperti yang dijangkakan oleh anonymous ntah apa benda menatang tuh!

    March 21, 2008 at 8:10 AM  
    Blogger Andrik McVean said...

    hello..hello...check out my blog first...second, my opinion i dun mind what ever AC's method or way to attract the audience. Apa yang pasti AF suda mempunyi daya tarikan yang tersindiri dan daya kekuatan yang tersendiri. Suda ada voters yang tersedia before AF6 begun. I bet you leo fantasia AC will never use AC dimana, AC disini...because tiada kaitan pun. As long as i really want to see stacy use trade mark "aramai tiiii" or "buli bah kalau kau" . I defenitly vote stacy.

    March 21, 2008 at 11:41 AM  

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google