follow me on Twitter

    Tuesday, March 18, 2008

    The Battle Begins!!!!!!

    Well...here we are again...Pemberian lagu kepada pelajar-pelajar baru AF6 telah bermula..Episod pertama Diari AF semalam memang boring!!!!!!...Mungkin disebabkan oleh pengaruh Aznil yang masih terngiang-ngiang di kepala setiap penonton AF.Saya sendiri tidak berapa selesa dengan cara Sarimah megendalikan Diari.Bukannya ada niat untuk tidak menyokong karier beliau.Tetapi seorang yang baru perlu memberikan sesuatu yang baru dalam penampilan pertamanya.Apa yang saya lihat adalah sama seperti dalam Fail Sulit AF.Tergedik-gedik...

    Promosi yang kurang pada musim membuatkan saya sendiri dapat merasakan betapa "boring" nya AF kali ini.Harap-harap pandangan saya akan berubah pada konsert pertama sabtu ini.Tiada apa yang menarik yang dapat saya berikan untuk ulasan pertama ini.Ini dia lagu-lagu tugasan yang diberikan kepada pelajar mengikut pilihan mereka sendiri.

    Ika : Umbrella
    Lufya : Engkar
    Nadia : Rindu
    Rina : You Simply The Best
    Saida : Terlalu Cinta
    Stacy : No One
    Yana : Diriku Tapak Sulaiman
    Alif : Sayang Sayang
    Faisal : Satu Kiblat Yang Sama
    Naim : Memburu Rindu
    Nubhan : Ruang Rindu
    Riz : Ketulusan Hati
    Stanly : You Raise Me Up
    Toi : Pagi Yang Gelap


    Tumpuan saya adalah pada pelajar berikut...

    Stacy (No One)..Saya ingin mendengar "Whistle" yang sering beliau ketengahkan dalam GangStarz

    Stanly (You Raised Me Up) Satu-satu pelajar pada musim ini yang berpengetahuan dalam Vokal dan Muzik.Beliau yang dikatakan mempunyai bakat lain dari yang lain(menurut Ramli MS)..Ala2 Il Divo...Nadia (Rindu) Saya suka cara Nadia menukar cara nyanyian lagu2 beliau kepada style RnB..Saya boleb gelarkan dia Beyonce AF6...Tidak sabar melihat kepelbagaian Vokal yang bakal beliau perdengarkan..


    2 Comments:

    Blogger FredDass said...

    Leo, AFUNDI MAMA RINA.. X sabar mau tengok perfomance dia ni.. Mesti mantapsss...

    March 18, 2008 at 10:42 AM  
    Anonymous Anonymous said...

    saya undi untuk nadia..AFUNDI NADIA

    March 18, 2008 at 12:53 PM  

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google