follow me on Twitter

    Wednesday, January 9, 2008

    Christmas Holiday....Part 1....

    Hey....hey......Sorry guys...i suppose to update u all with my activities during christmas....but, yesterday mimang betul2 unexpected....I was assign to Crystal Crown Hotel...ada meeting...Damn!!!!....1st day to work trus kana hantar p sana...Well here it is....hehehe...

    22hb Dec 2007....

    It's 6.30 am in the morning...The taxi arrived suda at my house....damn!!...men awal...After put all my bags into the taxi, i rushed to Gurangak house to pick him up..Dogoes pun di sana uda ready2...After pack everything up, we move to LCCT..after check in...We have our breakfast at McDonald....hehehe...Gurangak makan sikit jak...hehhee....(pok makan banyak di kapal ka tu...) Gurangak and Dogoes fly to Sabah at 9.30 am...Me???....my flight at noon bah actually...hehehe...I arrived KKIA Terminal 2 at 4.55 pm.....Mentang2 la sya lambat sampai, si Kupi tia p jemput sya....!!!!!!!!...My parents pick me up at 6.15 pm and we drive to keningau by Kimanis Road.Reach there at 9.30 pm....then..zzzzzzz....home sweet home..!!!!!....

    23hb Dec 2007...

    Early morning lagi mr Paladius came to pick me up...Dogoes pun ikut...we drive to Keningau town...I went to CIMB bank to take out some money from the atm machine...Then we have our breakfast at Restoran Bebas...Mee sup dia sadaaaappp!!!!...Gurangak masih kogutan di rumah...hehehehehehe....We visit Neyu...ntah apa nama salon dia tu..lupa uda sya...Then...we pusing2 sana Servay Jaya....hmmm...not bad..!!!!...lepas tu pulang...tidur...that evening...my cousins minta tolong angkat "sulap" since we have our family day 2mmorow kan...after that, bermula la aramai tie...until jam 2 pagi...hehehehe....Tapai n Carlsberg Beer....!!!!!

    24hb Dec 2007

    I decided to take a rest since i have to go to the church that evening...The mass start at 6.30 pm...I really miss all my frens there....including the music equipments...damn!!!!....i miss that bass guitar....that guitar being my GF since 1995 until 2004....I reach St. Mary's Church at 6 pm...wow...St. Mary's berwajah baru...lots of change...!!!...Gurangak,Dogoes,Paladius,Neyu,Tama bla...bla... menyusul kemudian....chess...hahaha...Kalau dulu sya duduk di choir...now..i'm sitting outside the church since ramai betul urang...my junior choir suprise to see me..."wow..makin muda nampak"....hehehe...After the mass, me,gurangak and dogoes rush to Keningau town...Dinner la...hahaha...Terjumpa si Jnet (WhiteDove) di sana Yau Hau Fook Bakuteh...ahehehe...makin bertambah-tambah ehem2 suda dia....hehehe...

    We go to 15-B(nama baru dia sya lupa) after dinner....Fredo secara tiba2 menjelma....hehehhee.....Dapat juga meginum sama Artis....hehehe....after minum2...cerita2....kami balik jam 4 pagi sya ingat...hehehe...Damn!!!!...mabuk teruk uda tu...Dapat juga nyanyi2 sama Fredo...
    During the massAfter the mass

    25hb Dec 2007

    Awal2 pagi i went to church...then after that i rushed to my Erzie's house...Tahun nie dorg yang jadi Host for our Family Day...Punya la men ramai lagi tetamu datang....my kazen2 dari segala pelusuk datang...But yang best...ramai budak2 kecil...since sya mmg suka budak2, apa lagi...dukung sana...dukung sini..panat!!!!...but mmg fun...hehehe...I'm officialy drunk at 2 pm....but still can go on....It's the only time i can "togadher-gadher" with all my kazen since sya kerja jauh kan...hehhehe...Ramai jumpa my kazen2 yang suda kahwin...suda tunang...yang suda ada anak...saya lagi yang masih belum....time bah...time....I will wait...I promise...

    The party is getting hot....makin malam makin ramai pla urang datang...i take a short break...balik umah mandi kijap...hhehee...at least i can neutralize all the alchohol...heheh...then...balik lagi sana...Since ini jak masa buli jumpa my relatives, i spent my whole 1st christmas day di sana...Si Gurangak invite me to his house, but...family first punya pasal..terpaksa cancel...hehehe...

    Party ada reda sikit after 12 midnight...phewww....here, cuma all my kazen2 yang ada...so...apa lagi..acara share-share pasal life masing2 pun bermula...it's our tradition...every year mmg macam nie...sambil minum2...cerita2...

    We rushed to simpang 4 binaong when a friend of mine accident di sana...damn..!!!!...after settle everything there...balik lagi p umah si erzie...cerita2 sampai pagi....What a Day..!!!!!
    My Junior Choirini my anty2..uncle2...tapi inda sampai 5 % pun ada sana...yang lain belum datang..Neyu and the gang!!!!Me and my kazen....Bombay Dry Gin Baby...!!!!!...ini di belakang tampat masak pusas!!!!My pebret owez n poreber!!!!ini kazen sya punya husband...sama2 rock!!!!My Kazen...si Fifie...ada satu kawan kita jatuh cinta sama dia nie...sapa tu aa???..lalalalalalala....Aramai tie!!!!!!I love my tradition....ehem...ehem....balenggang patah-patah!!!!....men siok poco-poco....L-R..my dad,me,my bro....saya juga la paling ensem....

    makan-makan....makan pree....
    DJ of da nite...
    No komen!!!!!!
    26hb Dec 2007

    Since my kazen2 pun semua mo balik uda that day, sya spent time sama dorg lagi...We went to Taman Bandukan...mandi sungai...Dorang ja la...sya lepak tepi sungai...Sempat lagi round2 tapak pengambaran filem Aduh Saliha....That afternoon, i was invited to Madam Jailin pun open house...heheh...not bad la the party...then i rushed to Akung's house with my kazen...Jumpa dorg si Gurangak,Fredo and si Dogoes di sana...Apa lagi...Aramai tie!!!!!!!!....heheheehe....2nd day of christmas baru dapat sama2 dorg nie...

    My kazen (ramai juga kazen sya nie) call me and want me to go our grandma house....me and my another kazen rushed to keningau town..beli pusas...Then...sampai di umah grandma sya, minum lagi...phewww....mati la...We finished at 3 am...
    Neyu..Me...Gurangak ..Dogoes ..at akung's house....Fredo in da House!!!!

    Model tapai pait manis!!!!At my grandma house...my grandma duduk di kerusi tu...Always be my baby!!!!!!!

    27hb Dec 2007

    Sini sepatutnya sya rehat...becoz i''m going to kota belud 2mmorow...I went to Kgu town with my kazen that nite...having dinner together....Terjumpa pla si Kolin Joe...trus dia belanja sya pla minum...allllaaaa.....baru sya mo remove the alchohol dalam badan...apa buli buat....Mabuk juga la...hehehhehehehehehe.....

    part 2....coming soon....this friday.....

    6 Comments:

    Anonymous Anonymous said...

    slmt tahun baru :D

    January 10, 2008 at 10:21 AM  
    Blogger BoBby said...

    leo...doi yang sana sofa tu bah...men sandi.....eeee...hahahahaha......dia lap sondiri kali tu muntah dia kan bisuk pagi hehehe

    January 10, 2008 at 11:36 AM  
    Blogger carolchs said...

    Kalu sa kasi pasang lighter dekat2 kau tu time kan...mangkali marak api juga oh kan...hehehe...body filled up with alcohol kan...hehhe....

    January 10, 2008 at 2:54 PM  
    Anonymous Anonymous said...

    ahahahahha...happy new year selenge tol....bobby, my kazen bah tu..inda pandai minum p try2 minum..aahhaaha....carol, jahat ko aaa..mo bakar sya...hehehe...sekarang pun belum pulih lagi nie...masi ada alchohol lagi dalam badan...ahahahha...

    January 11, 2008 at 8:29 AM  
    Anonymous Anonymous said...

    Bobby, I bet org d sofa tu x sedar dia muntah tu..Sure the next morning kan dia malu2 kucing..huhuhu..
    Leo, waa what a holiday for u huh.. Tapi sa noticed tu sumandak alawa, kazen2 ko ka tu? Bole la sa mengontek2 ni kan..Huhuhu.. Ooo,kwn ko rupanya yg accident di dpan simpang Binaong tu..Coz bila sa limpas sana that night tinggal serpihan cermin lg means everything had settled up la tu kan..

    January 11, 2008 at 8:29 AM  
    Anonymous Anonymous said...

    ahahaha...Fredd...my pren bah tu...kereta kancil...ada ka dia men jalan tambus jak sana simpang 4...sekali kana langgar...hahaha...member sya tu pula lesen P..matai naaaa..!!!..yaps, thts my kazen...member kita satu lagi tu pun terpikat tu...huahuahuahauhau....

    January 11, 2008 at 8:57 AM  

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google