follow me on Twitter

    Monday, September 8, 2008

    Program Makan Malam Amal Sempena Hari Malaysia 2008

    Persatuan Momogun Malaysia (MSM) iaitu sebuah Badan Bukan Kerajaan yang berperanan untuk menjaga kepentingan dan kebajikan orang Sabah di Semenanjung Malaysia akan menganjurkan satu program Makan Malam Amal seperti maklumat berikut:-

    Program : Majlis Makan Malam MSM Sempena Hari Malaysia 2008

    Tarikh : 13hb September 2008 (Sabtu)

    Masa : 6:30 petang – 11:30 malam

    Tempat : Berjaya Golf Club Resort Berhad, Bukit Jalil.

    Tema : Smart Casual

    Matlamat utama penganjuran program ini adalah untuk mengumpul dana bagi mengisi Tabung Kebajikan Sosial MSM. Selain daripada itu, program ini juga merupakan landasan bagi semua lapisan masyarakat Sabah yang berada di Semenanjung Malaysia mewujudkan rangkaian perhubungan ketika berada jauh daripada keluarga di Sabah khususnya dikalangan pelajar-pelajar IPTA/IPTS, golongan belia muda bekerja, golongan keluarga yang berpendapatan rendah serta usahawan Sabah.

    Sebagai organisasi yang baru bertapak di Lembah Klang, satu Pelancaran Mini (Soft launch) MSM akan diadakan dalam program tersebut. Ini bertujuan untuk memberi kesedaran kepada seluruh rakyat Malaysia khususnya masyarakat terpencil Sabah tentang kewujudan Persatuan ini. Majlis akan dirasmikan oleh Menteri di Jabatan Perdana Menteri merangkap Presiden pertama Persatuan Momogun Malaysia iaitu YB Tan Sri Bernard Giluk Dompok.

    Pelbagai acara menarik telah disusun khas bagi memeriahkan lagi suasana program Makan Malam MSM Sempena Hari Malaysia 2008. Beberapa artis Sabah yang peka terhadap keperluaan masyarakat Sabah turut memberi sumbangan dengan menghiburkan semua jemputan pada malam itu. Ini termasuklah Infinatez (Gangstarz) dan Rydee (Malaysian Idol).

    Visit www.momogun.org.my for more info....see you guys there!!!!!

    p/s Defoo...apa lagi..."ADA MASA" la.....

    1 Comments:

    Blogger defoo said...

    hehe..bulibakalaukau leo!!

    September 13, 2008 at 5:25 AM  

    Post a Comment

    << Home

    [....DISCLAIMER....]

    ............................

    All content of this blog site is the personal opinions of the owners as Malaysia is a free country for it's citizen to speak up in any kind of issues .

    Your comment words are your own, but you agree that I have the right to delete or edit as I feel appropriate or necessary.You are not prohibited of any distribution to the contents from this blog and you may not use this blog as a prove in any kind of situation including in the law court .

    [....Buli Ba Kalau Kau!!!!....]

    ............................

    BBKK

    BBKK New Product is Out!!!!!

    Visit www.borneoutara.com Now!!!!!!!

    BBKK

    ............................

    Image Hosting

    The Writer

    LeoFantasia a.k.a LEO

    PutraJaya <-> KL <-> Keningau

    Music,Movies,Video Games,Computer,Eat are my Life....

    A Guy Who Will Bring Trouble To Your Life...Dare o Be A Friend???

    ................................

    ..........................

    ..............
    Google